Påsken

Tja blir ensam hela påsken.... Skulle ha farit upp till Ritsem (som jag alltd gör på påsken) men kändes onödigt dyrt och jobbigt att dra dit på fredag, köra skoter lördag och sen hem söndag. Funderade även på att dra till Luleå och hälsa på Jim men lika onödigt och dyrt att dra dit med. Så jag sitter här ensam med Pip hela påsken haha.

Dock kommer jag sakna min lilla Fluff jätte mycket. Hon är i Ritsem med mina föräldrar eftersom jag börjar jobba på måndag och kan inte lämna henne ensamen. Dessutom verkar hon älska att vara i Ritsem. Men kommer inte se henne på 2 veckor.... Kändes jätte tomt inatt när hon inte vara där och kunde knappt sova.

Igår var jag iallafall ute med lite folk och grillade. Idag kommer nog bli en väldigt osocial dag om jag inte drar ut och festar vill säga.

~ Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0