Eleganten ifrån viderna

Igår vart det Party här hemma. Inge stort dock, vi skulle fara på krogen senare men jag blev för bekväm och så bara Emma och Martina drog dit. Bilder kommer senare.

Jag och David kollade just Elegenten ifrån viderna filmen om Eddie Meduza. Tja va ska man säga. Han var ju jävligt rolig. Som han sa själv i filmen: "Jag tycker att dem där låtarna är så uppenbart ironiska. Så vilken mongoloid idiot i 5års åldern som helst ska kunna förstå dem.  Och när då inte folkvala politiker förstår dem, då tycker man bara EHHHHHH NEJ JAG ORKAR INTE *skakar på huvudet*". Då snackar han nog framför allt om låten: Mera bränvin.

haha detta var verkligen en orginel dokumentär och jag rekommenderar även icket fans av honom att se den. Man får en lite mer seriösare bild av honom och dessutom är han en riktigt smart människa.

Ladda ner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0