Eftermiddag

Börjar äntligen hitta hur man kör nere i gruvan!

Jobba eftermiddag har man så sköna arbetstider men fan va osocialt de blir på fritiden :/ Tur att man har Alice som håller en sällskap. Men nästa vecka har man ledig så de är värt att vara osocial var tredje vecka. På fredag tänkte jag iallafall på födelsedags-tjej-middag hos Petra och den vill jag inte missa även om jag kommer vara död på jobbet på lördag.

Måste även nämna att Iphone har släppt de första och andra Final fantasy spelen! Har börjat spela på första. Så skönt eftersom telefonen har man ju alltid med sig så kanske äntligen kan ta tid till mig att spela klart de första två iallafall. De enda FF spelen jag klarat är 7an och 10an. Sen kommer ju 13 ut snart och de ska jag köpa på en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0