Nörd update

Jaha nu går jag på eftermiddags veckan. Skönt att få sova ut om dagarna och sen jobba på med bra ljudbok i öronen. Just nu lyssnar jag på Robin Hoob - Mördarens lärling och so far så älskar jag den. Får faktiskt en Harry potter känsla över den. Så den rekommenderas mycket starkt.



Har även inhandlat ett nytt xbox för min gammla gick sönder mitt i allt och ingen vet vad det är för fel på det *sad face*. Känns som att slänga pengarna i sjön.

Super mario Galaxy 2 rullar i wiiet nu. Jag är igentligen inget jätte fan av Mario (jo jag gillar spelen men har inge hype över dem) men Mario Galaxy är helt underbart. Roliga unika power ups, designen och anvädningen av wii kontrollen. Men de största pluset i galaxy 2 är såklart Yoshi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0