Idag är en sån dag då: "Die Motherfucker die" ska gå på repeat på högtalarna.

Eller tja dagen började så iallafall. Hade precis slagit upp ögonen då telefonen ringde och det samtalet gjorde mig väldig arg och ledsen. Och som kanske några av er vet så spelar jag den låten "Die Motherfucker die" när jag behöver få ut mina aggressioner. Helst ska den spelas på väldigt högvolym i när jag sitter ensam i bilen och kör fortare än vad man ska. Dock fick mina data högtalare duga idag. Tack gode gud så har jag en sån underbar mamma som kommer och muntrar upp mig, med tröststädning och shopping. Vi har vänt stället upp och ner och grundstädat ALLT. Sen har vi även handlat bort ett par tusen lappar. Städningen är fortfarande inte klar, endå har vi hållt på i ca 8 timmar. Mia kom även över på en kopp kaffe, lite prat och så såg vi klart de sista 2 avsniten av Dexter säsong 3. Mår betydligt bättre nu och Die Motherfucker die går inte längre på repeat i högtalarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0