Ore No Imouto Ga Konna Ni Kawaii Nai

Ore No Imouto Ga Konna Ni Kawaii Nai
(My Little Sister Can't Be This Cute)



Episodes: 12
Aired: Oct 3, 2010 to Dec 19, 2010
Genres: Comedy, Slice of Life, Seinen
Duration: 24 min. per episode
Rating: PG-13 - Teens 13 or older

Handling:


De var seriens konstiga men roliga handling som fick mig att titta denna. Handlar om Kyousuke Kousaka (17) som har en dålig relation med sin lilla syster Kirino (14). De har i stort sett ignorertar varandra i flera år. Men en dag hittar han en anime DVD i hallen som heter Stardust Witch Merle. Han föräldrar hatar nämligen anime och spel och tillåter dem inte någon att äga eller använde dem. Ännu mer förvånad blir han när han öppnar DVDn och hittar en Eroge inne i den (porrspel) och spelat heter Love with Little Sister.

Hans syster upptäcker att han har DVDn och går på natten in i hans rum och säger att hon har något att bekänna. Hon har samlat animes och porrspel i flera år och hållt de hemligt och är absolut besatt av spel där en storebror och lillasyster ligger med varandra.

Han lovar att hålla de hemligt och hjälpa henne på vilket sätt han kan.


Mina tankar:

Well handlingen är rolig och udda. Och gillade denna serie fast den är inte hyper bra men fick mig att skratta några gånger. Fast rekomenderar den här som är lite inne i japansk kultur och vet lite om anime, spel osv för att fatta alla skämt. Porrspel och filmer med incest är ganska vanligt i japan. Sen tycker jag Kirino är en riktig bitch och kan störa mig ganska mycket på henne. Men annars väldigt mysig serie. Och intro låten är väldigt härlig.

Intro:



Bilder:










Betyg:

7/10
(bra)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Min lilla syster kan inte vara så här söt

2010-12-28 @ 15:12:38
Postat av: Agnes

http://igelkottarnas.blogg.se/

2010-12-28 @ 15:49:23
URL: http://igelkottarnas.blogg.se/
Postat av: Agnes

VAR MED I VECKANS BLOGG!

2010-12-28 @ 15:49:37
URL: http://igelkottarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0