Jag mår jag leva

Jaha idag var man 20 då, inte tonåring längre allså, skumt man som har vart tonåring i så många år nu. Måste säga att de fortfarande känns som att man är 18 och att man inte åldras alls de senaste 2 åren. Nåväl inte negativt med att man äntligen kan gå på systemet själv dock har man surrat hela livet om att man vill bli 20 och sen inte bli äldre. Nu är jag det och känner lite ångest över de faktiskt. Jag vill inte bli äldre än vad jag är idag. Känns som att tiden flyger iväg så fort.

Nåväl idag flyger jag till turkland och blir där i en vecka. Ska bli roligt bortsett från en sak. DETTA JÄVLA FLYG! Jag hatar verkligen att flyga! Sagt de förr och säger de igen: När fan ska de uppfinna teleport så man slipper dessa jävla flygplan? Dock har jag laddat mitt PSP med filmer och spel för att man ska ha annat att koncentrera sig på. Laddat de till mesta dels med gammla super nintendo spel som Donkey Kong contry, Earthworm Jim, Final fantasy 6, Super Mario world, earthbound. Kirbys dream land, super metroid, Secret of Mana osv. Även tagit med mig ett gäng läsalternativ att ha på stranden i solstolen. Sagan om konungens återkoms, Lilla sjärna och mördarens lärling.

Syns på en vecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0