Mina inköp i Luleå

Hade riktigt trevligt i helgen.  Spendarade hela morgonen på stan innan vi for till Rosvik. Hade lämna Tequila där vars hon fick ett rum för sej själv. Men vi for först förbi Roberts mamma där Alice fick busa med Otto och Leo. Sen trängde vi in 4 personer, 3 hundar och en iller i bubblan och for tillbaka till Luleå för att lämna Tequila till hennes nya ägare. Man fick lite ont i hjärtat att lämna bort henne men hon var verkligen jätteglad att få träffa andra illrar och hon poppade hela tiden (ett läte illrar ger ifrån sej när de är glada). Sedan vart det kina mat. Jim vela stanna på statoil efter maten och köpa snus. Men när vi skulle ut ur bilen kom vi inte ut! Den hade gått i baklås och vi kunde inte klättre ut från rutorna eftersom Robert var nyopererad och kunde knappt röra sej. Så vi satt utanför statoil och skrek på hjälp haha. Efter en halvtimme lyckades jag få upp min dörr och vi tog oss ut. Efter det rullade vi hem mot GVE

Mina inköp

Hood-tröjja

Koppel och leksaker till Alice.

3 leggins, 3 trosor och en klänning

Spel, godisskål, hundvårdsprodukter

Alice var även med en proffsfotografering så jag lägger upp bild så fort jag får tag på den



Just ja. Idag har jag kört bil 1km i maken. Första gången jag får köra bil i gruvan ;D lite respekt iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0