Lite söderut

Har spenderat 2 nätter lite mer söderut. Bilade ner med Ulli, Alinne och Tony. Vi stannade även på Jokkmokks marknaden en sväng fast som vanligt hittade man inge märkvärdigt där utan blev bara nån film och nogat. Så vi puttrade vidare till Luleå och där shoppade jag lite inredningsgrejjer. De andra stannade och kolla hockey men jag for med Jim till piteå och basta, och vi satt i bastun i 2 timmar haha. Dan efter sprang vi på stan i piteå i prencip hela dan, sen blonderade vi håret på mig och kollade Död snö.

Detta har jag shoppat:

Filmerna jag köpte på marknaden: Kung fu panda, 300, Basic instinct, Stardust och Pirates of the Caribbean 3.

Hink, grytunderlägg och disktrasor

Kofta, halsband,armband och christina aguilera parfym

Awsome toapapper och ställ till det

Alla avsnitt av Sex and the City och School Rumble

Gears of war 1 och 2, Brutal Legend och Bioshock och Oblivion dubbel pack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0