Hard working woman

Okej imorgon blir de sista rycket innan man får vila en helg. Att börja jobba igen var inte så jobbigt som jag hade trott. Helt ärligt så var de rätt skönt efter att ha suttit på röven i 4 månder. Jobbigaste är faktiskt att gå och lägga sej i vettig tid eftersom jag har en vana att sitta och uggla hela nätterna, väldigt jobbigt att stiga upp ur sängen också men så fort jag klätt på mig så går det bra.

Va ska man göra denna helg? Hmmm jag vet faktiskt inte, blivit bjuden på fest men inte sugen att dricka.... inte vart sugen sen nyår av nån konstig anledning. Lördag har jag och Frida tänk kolla en vampyrs bekännelse, var länge sen jag såg den filmen och håller faktiskt på att läsa boken som jag snart är klar med.

Men nu börjar klockan bli mycket så jag måste fånga illern och sätta in henne i buren sen blir de att hoppa i säng.

Lite mysig piano musik:


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Tycker det låter skumt att hon lucia hade sett hela säsongen redan eftersom den inte har visats i usa ännu och det är inte ens säkert om det blir än säsong 2 ännu.

2010-02-11 @ 23:12:16
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: alinne

sv: jag vet inte, tänkte väl inte riktigt på det :)

2010-02-12 @ 15:11:08
URL: http://alinneherrlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0