Dag 01 - Om mig

Dag 01 - Om mig

Oj va ska jag berätta om mig själv? Jag Heter Ronja Herrlin och bor tillsammans med min hund i en liten stuga i centrala Gällivare. Jag gick på Tallbacka skolan och gick VVS/LKAB linjen i gymnasiet. Jobbar just nu på LKAB mekverkstad som borrslipare.

Som person är jag väldigt optimistisk, skämtsam och social. Jag försökar fylla min vardag med mycket aktiviteter och umgäge för ensamhet är något jag inte klarar av. Även om jag är mycket social så har jag mina "nördiga" intessen så som TV-spel, filmer, anime osv . Dessutom är jag en "pojkflicka" precis som alla andra tjejer i våran familj.

What more to say?


Kommentarer
Postat av: Lisette

Hej!



Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och välorganiserad. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via mail så kan vi prata vidare.



Med vänliga hälsningar,



Lisette

2010-12-16 @ 13:47:33
Postat av: alinne

bättre update tack!

2010-12-22 @ 02:07:45
URL: http://alinneherrlin.blogg.se/
Postat av: Ronja

Hej Lisette



Tack för att du gillar bloggen men hur kan jag kontakta dig när du inte lämnat mejl eller någon adress?

2010-12-27 @ 20:53:14
URL: http://runko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0