Rosviktrip

Oj de var ett tag sen jag uppdaterade här nu.

I helgen har jag, Alinne och Tony hälsat på Jim och Robert. Första kvällen klippte Tony mig och sen försökte vi övertala Jim att se Avatar men han total vägrade, så kvällen slutade med ett glas vin och mycket surr. Dan efter drog vi in till Piteå och shoppade medans Alinne Spelade sin Röviga fotboll. Blev öl-spelet på kvällen och Med regeln: "Man får inte skratta" slutade det såklart med att vi skrattade så tårarna rann. Sista dan började med att Jim körde över en Ekorre :( sen drog vi in till Luleå shoppade och käkade där innan vi brummade hemmåt.

Mina inköp:

Skinjacka
Jeans
strumpor
T-shirt
bänkdiskmaskin
Böcker (Darren Shan 8: Nattens bundsförvanter, Temeraire 2: Jadetornet och John Ajvide Lindqvist's nya bok Lilla stjärna)
Spel (Dragon age: Origins och black and white 2)
+ diverse småskit

Just nu har jag precis kommit hem från Jobbet och försöker ragga upp nån som vill se Alice i underlandet med mig, ser dock mörkt ut

Kommentarer
Postat av: Karolin Liinanki

Muu alice i undrlandet var de sämsta jag sett någonsin kan jag ju tala om:P

2010-04-29 @ 16:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0